[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Listopad 24 00:53:09 CET 2008

Ja zatim jedu v SD a mam osobni zkusenost s modely 250 a 400.
Pokud u 9000 uz jsou oba tunery doresene, tak je to velmi fajn.
Jen je otazka, jestli jste myslel nejakou oficialni vetev FW nebo
neco ala Enigma.

I na te 400 pod oficialni verzi FW (resp. samozrejme i na jejich
odvozeninach) jedou oba tunery, dokonce i oba kodovane.
Jen DGS ten svuj FW dal nerozviji, a v Enigme to proste nejede.
Bez 2 tuneru se da jeste zit, ale v Enigme nejede dokonce
ani timeshift, a bez neho uz si nejak TV neumim predstavit.

Je skoda, ze DGS nepodporili vyvoj Enigmy a nevznikl tak
dobry a zivy firmware.

rollfree

****************************

Od: "robo" <robo35@zoznam.sk>

zdravim

ak tu riesite IPbox-y (DGStation-ABcom), poslete mi linky na 600 a 6000...
nebude lepsie klepnut na ciselnej klavesnici o riadok vyssie 900/910/9000...
inak z uvedenych:
350 LEN jeden tuner dla vyberu, DVB-S, DVB-C, DVB-T
9000 mozna kombinacia dvoch tunerov DVB-S2, DVB-S, DVB-C, DVB-T (zvycajne
ide o jeden DVB-S2)

PS: to rollfree: v 9000 dva tunery (S2- ine nemam) idu v poho, aj nahravanie
aj PIP - len nesmu byt oba kodovane (smiech cez slzy)

robo