[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Listopad 23 21:36:43 CET 2008

Ano, doprava - co je levicoveho na tom, ze chci, aby mi pachatel uhradil
vzniklou skodu? No a ze je pachatelem stat, resp. nejaka komise "dobraku" v
EU? Oni skody platit nemusi, oni jsou rovnejsi? "Poricoe vertu, desti... a
vy, lidi, se z toho treba pos...te". To uz to (ne)jednou bylo, ne?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 23, 2008 9:24 PM
Subject: Re: [OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

No doprava ... Spise mam pocit, ze se ted prosazuje "levy(icovy)" nazor,
ze ma stat vsechno platit (bezny obcan ma mit narok na kdeco zdarma).
Kdyz to rozvedu. Vy jste uzavrel se statem nejakou smlouvu, kde vam
zarucuje vase pravo navzdy prijimat analogovy signal? Co by mela vlada
dat tem, co neprijimaji nic? Skodu nemaji, ale z verejnych penez by se
zase platilo jen nekomu.
Tohle neni vymysl nasi vlady, akorat se to u nas zase nepovedlo
implementovat, jako plno veci. Stejne problemy maji vsude. Znamy v
Rakousku servisuje a prodava elektroniku. Rikal, ze kdyz rakusaci zacali
vysilat digi, tak jich hromadu koukalo a volalo do servisu, ze jim to
nejde. Ze vysilali ty piktogramy, nikdo neresil. Toto je evropsky problem.
Me spise u TV vysilani vadi to, jak se rozdelovaly ty licence zadarmo a
nadlouho, takze je s tim takova obstrukce od komercnich televizi.
Dostaly uz dalsi kanal na zavreni huby a porad maji problem ... Abychom
zas neplatili nejakou arbitraz.

MH