[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Listopad 23 19:53:06 CET 2008

Jen takova odpoved - za vsechna videa, co jich doma mame (devet? tak nejak,
dilna, byt chalupa), jsme (jako rodina, tata je taky trochu strelenej :)
dali cca 50.000 (jo, a nejdrazsi z toho byl prvni AVEX, ten stal pres
dvacet). Ma to takovy maly hacek - ty penize jsme do toho dali, protoze jsme
chteli. Ted mi nekdo rozhodnul, ze je mam hodit do popelnice, a vytopit
dalsich deset litru za kus, abych se dostal na podobnou ci mensi funkcnost,
jako ty masiny, ktere mi stat ci EU "odepsal". Vzhledem k tomu, ze dneska
jsem OSVC, tak bych rekl, ze drive pro mne byla ta videa opravdu vyrazne
levnejsi :)

Ad propojeni s pocitacem - kdyz uz to neumi DVD vypalit (coz STB s HDD
obvykle neumi), tak abych si ho vypalil v PC. Samozrejme se tato veta
netykala DVD rekorderu s DVB-T tunerem, tam z toho ten zaznam dostanu celkem
snadno (i kdyz u toho zmineneho Sencora tatovi hned vedle ovladace lezi
anglicky manual, cesky preklad a tlusty blok s poznamkama, ono to ovladani
neni uplne trivialni).

No a tuner do PC za par kacek - takze nahravat bude jen ten, kdo:

a) vi, jak na to (netyka se babicek, dedecku, deti atd.),
b) natahne si TV antenu k PC,
c) poridi si druhe PC jen na to nahravani, protoze jinak na tom PC toho pri
nahravani uz moc neudela,
d) pri odjezdu na dovolenou necha na 14 dnu zapnute PC, aby mu nekdy neco
nahralo.

Tak dobra, o techto moznostech jsem take vedel, ale OPRAVDU se mi nelibi, se
stiskem jednoho cudlitka na DO od videa se ta "jednoduchost" obsluhy opravdu
blbe srovnava.

O "necem od Panasonicu" jsem leckde neco cetl, byly to kompletni DVD
rekordery s DVB-T tunerem a s HDD, ovsem to reprezentuje tech 10k+...

Skoro by se mi libilo ozivit myslenku nejake jednoduche DVB-T STA a honit si
to po baraku analogove tak, jako to chodilo doted. Opet - o zadne pod dvacet
nevim.

Zacinam mit takovy dojem, ze to od statu zase nebyl tak blby tah, on ten trh
trochu stagnoval... Nove a Prime se stat za problemy revansoval, kdo se
revansuje mne?

Proste sama pozitiva a socialni jistoty, s touhlectou digitalizaci :)

A vite nekdo neco o tom EPG v Praze?

Pavel Kutina