HW obchod **

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Listopad 23 14:53:11 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 23.11.2008 od gatilo:

> Kdyz koupim nejakou prkotinu na ebay, tam dodaci naklady z Ameriky
> jsou 2 , 3 nejvyse 5 U$. Hmm, americke sekretarky asi nechteji
> chleba. Nebo je nekde chyba. Mozna to ti americti soudruzi delaji
> spatne a proto tam ted maji tu krizi.

Ano, srovnavas nesrovnatelne. Ja jsem si letos objednal u renomovane
vetsi americke spolecnosti zbozi za cca $700 s dorucenim UPS na me
naklady. Oni to objednali nekde v Cine, dodaci lhuta byla 3 mesice a
musel jsem objednat urcite MOQ. Za tri mesice mi to prislo, poslali to
uplne jinou sluzbou, nez jsem chtel (drazsi), Navic to zabalili do
kravsky velike krabice, takze jsem platil silenou objemovou cenu za
dopravne. Konkretne na dolary me dopravne stalo dalsich $700, takze me
to cele vyslo na $1,400. Plus clo, naklady na bankovni prevod atd.

Kdyz se mi to moc nelibilo, tak mi odpovedeli: Sorry, the warehouse
made a mistake. Ano, mohl jsem to UPS nezaplatit, zaplatili by to oni,
ale nechtel jsem, aby si zase rekli, ze Cesi jsou hajzlove, ackoliv
chyba byla na jejich strane. Tak jsem to nechal byt.

> Ano, ja vim, srovnavam nesrovnatelne. Platba predem a zbozi prijde
> ve zlute obalce jako bezny dopis. Ovsem pro zbozi za par korun, mi
> tohle prijde mnohem adekvatnejsi nez profibalik.

Jiste. A obcas take neprijde vubec. Muj znamy si takhle objednaval
zbozi z Anglie. Krasne mu to 5x prislo a pak jeste krasneji 3x
neprislo. Reklamace nic nevyresila, prisel o par stovek dolaru, uz tam
neobjednava.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem