HW obchod **

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Listopad 23 13:57:40 CET 2008

 23.11.2008, 13:47:44
 dobry den

Kdyz koupim nejakou prkotinu na ebay, tam dodaci naklady z Ameriky
jsou 2 , 3 nejvyse 5 U$.
Hmm, americke sekretarky asi nechteji chleba. Nebo je nekde chyba.
Mozna to ti americti soudruzi delaji spatne a proto tam ted maji tu
krizi.
Ano, ja vim, srovnavam nesrovnatelne. Platba predem a zbozi prijde ve
zlute obalce jako bezny dopis. Ovsem pro zbozi za par korun, mi tohle
prijde mnohem adekvatnejsi nez profibalik.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz