RE: PCI sbernice na plosnem spoji

jindra.fuchs@seznam.cz jindra.fuchs@seznam.cz
Neděle Listopad 23 12:41:38 CET 2008

diky za radu
uz jsem to psal, jedna se o zakladni desku kde mam 2x ethernet, 3x PCI konektor, 2x RS232
budeme to pouzivat jako routery a prumyslove zakladni desky pro rizeni stroju
protoze to co je na trhu neni uplne dobre a pokud to je dobre tak je to az moc drahe
schema bohuzel prekresluji z orcadu do eagle, mam ho od jedne ceske firmy vcetne zakladni desky
bohuzel vsechny vodice jsou ve vnitrnich vrstvach  takze neni mozne se kouknout kde je co natazene
nedodelanou desku jsem jeste k tomu prevzal po kolegovi co ji za 9 mesicu nebyl schopen udelat tak aby fungovala

Jindra