HW obchod */

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Listopad 23 12:40:34 CET 2008

ono nejak na bikesport kolokram kupkolo je asi tezko najit polozky pod 200Kc.
Mozna, kdyby tam kazdy kupoval matice po kusech, tak by asi obchod musel
zvazit zmenu

ECOM je spise velkoobchodni firma, takze sem tam mala zakazka nezabije.

Ale pokud mate 50 a vice procent baliku pod 300 Kc, tak sakra musite uvazovat
co s tim.

DX nechapu, mimo moje rozliseni.

Hlavni problem je u objednavek do 500 Kc .. tam se projevuji provozni naklady.
Nad 500 Kc jiz kazdy obchodnik ma rabat tak, aby pokryl naklady a neco na
chleba .. a pak uz staci pouze postovne dle sazebniku

Nekdo to resi tak, ze minimalni objednavka je napr. 500 Kc, 2000 Kc.
Nekdo Vas v pripade dotazu na vec pod 10.000 Kc ani nepozdravi.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Zdenek
Odesláno: 23. listopadu 2008 12:15
Komu: HW-news
Předmět: Re: HW obchod */

Psal jsem pri MINIMALNIM nakupu. Takze poslednich par, vse obchodni
baliky s dobirkou:

Ecom: do 2000 Kc = prepravne dle CP + balne 6 Kc
Bikesport: do 2500 Kc = 85 Kc, do 4000 Kc = 65 Kc, nad = 0 Kc
Kolokram: do 4000 Kc = 100 Kc, nad = 0 Kc
Kupkolo: do 1000 Kc = 100 Kc, do 2000 Kc = 80 Kc, do 3000 Kc = 50 Kc, do
4000 Kc = 30 Kc, nad = 0 Kc
O DX bych se radeji nezminoval. Tam jsou nulove ceny snad proti logice. :-)

Zdenek