HW obchod

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Listopad 23 12:29:27 CET 2008

Ono uz baleni baliku neni, co byvalo. :-)
Pamatuji doby, kdy krabice musela byt v balicim papiru. Z toho jsem mel
taky hruzu. Ted se vezme originalni krabice se zbozim, prelepi paskou
proti otevreni, nalepi samolepa s adresou a hotovo. Pri vice druzich
zbozi se to mensi "propasuje" do krabice k tomu vetsimu, prelepi a
odchazi...
Obdivuji treba preciznost baleni u Ecomu. Za 6 Kc! je kazdy druh zbozi
(byt i 1 ks) zabalen samostatne v sacku a prelepen stitkem s popisem.
Jeste se nestalo, ze by neco spletli.

Zdenek