HW obchod

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Listopad 23 11:45:19 CET 2008

Jen pro srovnani - ges stoji dobirka 120,- a dokonce i Conrad ji ma za 145,-
.Proste se mi to zda trosku drahe. Ale jestli jim to baleni jde tak jako
mne, tak se nedivim. Ja kdyz mam neco zabalit a jit s tim na postu, tak
dostavam horecku :o))) A vubec si neumim predstavit, kolik bych si za to
(min. pulhodina baleni, hodina na postu a zpet) uctoval! Tak to maji vlastne
levne:o)))
Vlad

Cenik CP:
Obchodni balik do 2 kg: 79 Kc
Dobírka: + 12 Kc + cena dle použitého druhu platebního dokladu

Nakupuji v e-shopech dost casto, ale cenu pres 100 Kc (mozna nekdy pres
120 Kc) jsem jeste neplatil ani pri minimalnim nakupu. Ale jestli ma HW
tak malo objednavek, ze s kazdym jednotlivym balikem jde nekdo na postu,
tak proc ne.

Zdenek