***SPAM*** Re: HW obchod

pyjan pyjan@tiscali.cz
Neděle Listopad 23 11:11:15 CET 2008

Nojo, ale balit to bude někdo zadarmo, obalový materiál rovněž, stejně
tak s tím chodit na poštu.  "Poštovné" za 150 je přijatelné, ale mělo by
to být pojmenované jako odesílací náklady, tj. poštovné + balné + obaly.
Ty jsou v podstatě fixní bez ohledu (závislé na váze a objemu zásilky)
na ceně obsahu.