OT: antivir

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Listopad 23 09:38:04 CET 2008

Predem pisu, ze Avast jsem videl vzdy jen z rychliku u nekoho na PC, ale
pri tech hodnocenich nelze hodnotit jen to jaka je uspesnost nalezeni
nakazy. Antivir je pomerne velky zasah do OS a dokaze sice udelat z PC
nedobytnou pevnost, ale take zaroven z nej udelat nepouzitelnou skatuli.

Takze musi byt spolehlivy, ale i minimalne obtezovat uzivatele. Desivym
prikladem budiz AVG, ktere dokaze z dvoujadroveho PC udelat 386tku.
Obtezuje restarty pri aktualizacich, falesnymi poplachy a take zpusobuje
ruzne nestandardni chovani.

Osobne od doby kdy jsem prvne vyzkousel NOD32 jsem nemel potrebu jej
vymenit. Dela vsechno jak ma a krome okenka s informaci o aktualizaci o
nem nevim. Stejne tak jsem jej koupil rodicum a take spokojenost.
Momentalne mam ESS a opet spokojenost.

Radek Vicek