HW obchod

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Listopad 23 09:34:45 CET 2008

Hezkou nedeli,
rad bych se podelil o drobnou zkusenost. Objednal jsem si displej na
http://www.hwobchod.eu a samozreme se napred nepodival na cenu postovneho.
Kdyz mi doslo potvrzeni obednavky, tak jsem koukal jako puk:
Vlozene polozky:
[Kod] Nazev
ks(blok..) x cena/ks = Celkem bez DPH (Celkem s DPH)
[903365] EL1602A - 16x2, podsviceny 10 ks a vice
1 x 153.26 = 153.26 (182.38) Kc
 - 1ks EL1602A - 16x2, podsviceny
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[SHIFEE] Postovne
1/(0) x 150.00 = 150.00 (178.50) Kc
Celkem bez DPH: 303.26 Kc
Celkem s DPH: 360.88 Kc
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Je to samozrejme moje chyba, ze jsem si neprecetl dodaci podminky a ceny,
ale tech 178,- Kc je pro mne dost silne kafe. Berte to jako upozorneni,
stejnou cenu nauctuji i kdyz si obednate napriklad nejakou drobnost za
jednotky korun.
Vladimir