OT: antivir

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Neděle Listopad 23 06:59:00 CET 2008

Dobry den, kdyz uz tu probehly pochybnosti o integrovanych firewallech v
antivir softech tak jaky z treti strany doporucujete?
Dosud jsem pouzival Sunbelt Kerio personal firewall, ale v poslednim mesici
jsem mel problemy s internetem v tom smyslu, ze se me cela stranka nacetla
az  treba po trojim kliknutim na obnovit a podobne. Pri stahovani vsak
problem nebyl. To jelo na plnej plyn cca 25Mb/s a bez problemu.
Postupnou eliminaci ruznych zainteresovanych soft. komponent jsem zjistil,
ze na vine je prave Kerio, ktery jsem pouzival mnoho let. Na jinych
komplech no problem.
Ani reinstalace nepomohla. Toz zatim pouzivam firewall z NOD32.

Dik Raven