OT: kontrola SW

k.novo k.novo@seznam.cz
Sobota Listopad 22 16:25:05 CET 2008

Jasne,ale u svedku se zpravidla domovni prohlidky nedelaji.
I jako svedek si nemusite nic pamatovat, nikde byt a nikoho znat. :-)
Soudy u kterych vystupuji nasi politici jsou toho skvelou ukazkou, vetsi sbirku sklerotiku nemaji ani v ustavech pro potirani Dr. Alzheimera

Sprosty podezrely neni ucastnikem trestniho rizeni a ma prava dana ustavou :-)
Znam sprosteho podezreleho, ktery vysetrovatele pri podani vysvetleni polil jeho vlastnim horkym kafem, chteli ho obvinit z napadeni verejneho cinitele, ale statni zastuopce to stopnul na nedostatek dukazu, sprosty obvinený sprostě tvrdil, že se polil sam, po te co policistu informoval o nevěře jeho ženy :-)
Ted me napada, jeden nas zakaznik hraje v nejake kapele, ktera hrala na zabave kdyz tam kohosi bodli, policajti kapelu vyhodnotili jako nejstrizlivejsi svedky a dotycneho navstivili doma at rekne co videl, on po vzoru hostinskeho Palivce prohlasil, ze videl uplne ho..o. , policiste sice odesli, ale za 14 dni si ho predvolali, ze u nej videli PC a program Cubase, ze jestli ma licenci :-)
No skoncilo to u soudu, kde on jako bodry 50 povida 30 slecne  samosoudkyni "a slecno vy doma v PC mate jen legalni sw", odpovedela mu 3. mesicni podminkou.

Co$ plati pro obvineneho, neplati pro svedka. Takze pri predvolani k
podani svedecke vypovedi lhat nesmite (trestny cin kriveho svedectvi)
a odmitnout vypoved muzete jen v pripade osoby blizke.

Nevim ovsem jaka prava ma ci nema sprosty podezreli (predvolani k podani
vysvetleni).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz