A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Listopad 22 12:07:44 CET 2008

Á, slavné obrazovky se železnou maskou. To by jste nevěřily co reklamací se vracelo z Holandska. Oni tam mají bílé pozadí teletextu a po půl hodině to bylo zeleno fialové. Prostě se teplotou roztáhla maska. Řešení problému bylo geniálně jednoduché, snížil se maximální jas v teletextu na asi 62%.

Docela mě překvapilo co se jich prodá na východ od nás. Ale ne každý to může vyrábět, marže jsou hodně nízké. A k některým CRT TV aby dodávaly hasicí přístroj a prodávaly s varováním; Pozor! přístroj je životu nebezpečný a jak to prošlo zkušebnou se asi diví i výrobce. Nedotýkat se. Nedávat do blízkosti hořlavých předmětů a raději vůbec nezapojovat.
ced