Rucni infra pajecka TORNADO

hv-news hv-news@seznam.cz
Sobota Listopad 22 08:18:49 CET 2008

Vypadá to že nejvíc IR záření absorbuje černý
pouzdro toho IO. A následně se od pouzdra ohřívají nohy.
Taky bych řekl že horkovzduch je lepší hlavně na selektivní
ohřev a rychlejší předávání tepla.
Z desky mobilu se pěkně kouřilo hlavně mně dostalo
to čištění drátěným kartáčem to už se dalo vzít rovnou flexou.