A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Listopad 22 01:34:36 CET 2008

LG+Philips, tovarna na CRT na zelene louce, danove prazdniny, veeeelky
uspech, masova zamestnanost, policie jezdila vydirat neprizpusobivou
obcanku (se kterou vyjebavali a odmitli ji dat nejakou puvodne pomerne
rozumnou castku za pozemek). No a pak to zavreli a zmizeli, protoze tech
CRT se uz dneska nejako moc neproda.

http://www.lgpd.cz/1-about-us.html

Klicova google slova: LG.Philips Displays Hranice