A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Listopad 22 00:05:50 CET 2008

Mno, ale aj tu je princip vseobecne znamy - urcite si este pamatate ako CRTcko funguje, aj v dnesnej dobe LCD a [ako sa pise plazma tromi velkymi pismenkami?] -  a u odbornej verejnosti (ktora o tych nanotrubiciach vie viac nez ja, co o tom cital len v nedelnej prilohe miestneho platku) mozno aj parametre...

wek