OT: kontrola SW

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 21 23:03:16 CET 2008

Osobně na (sněhové) hasicí přístroje nedám dopustit. Nevím jak bych
třeba hasil kýblem vody nebo pískem špony které mi chytly ve frézce
:-) Aspoň strojaři říkají, že mašině by to nesvědčilo.

Ale je pravda, že jsem taky proti tomu aby to bylo povinné. Účel by
měla splnit hrozba občanskoprávní žaloby o náhradu škody za to, že mě
soused poškodil svým nezodpovědným jednáním (pokud nezafunguje prostý
zdravý rozum a slušnost).

Aleš Procháska