A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 21 22:04:53 CET 2008

Mno, ja neviem, to co pisete je cista pravda, ale... Nepamatam si napriklad ziadny povyk ani okolo usporiek, proste sa objavili v krame a bolo to.

A ono zas tie parametre az tak prevratne nie su. Ak sa odmyslia tie marketingove blaboly o farbe svetla (luminofor je luminofor, presne tak ho vedia namiesat ako aj ti ziarivkari, jednoducho to dokonale biele z principu nikdy nebude, furt to budu viac ci menej rozmazane ciary v spektre), pripocita sa k ich vytuzenej cene $12 (co je zjavne manazmentom urcena cielova cena bez ohladu na skutocne naklady) faktor realizmu trebars 100%, z vytuzenej zivotnosti 6000 hodin sa odcita faktor realizmu trebars 50%, no tak to sa ziadna zvlastna diera do sveta nekona. A mam pocit, ze presne takto nejako zacinali aj tie usporky.

Ale oni to zacnu robit, mozno dokonca nieco budu mat aj toho 22.aprila - a mozno to bude prave April roku 2009 ;-) - a ostatni si pockaju, ako sa to vyvrbi. Ak sa im nezadari, tak ich vysmeju; ak sa im zadari, tak ich prestissimo zhltnu ako malinu.

Co vsak nakoniec moze byt aj ich jediny skutocny zamer, preco nie.

wek