OT: kontrola SW

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 21 21:30:14 CET 2008

 21.11.2008, 21:24:18

Tak mame pane Novaku poznatky, ze uz dva roky kradete v mistni
samoobsluze. A ted nam dokazte, den po dni, hodinu po hodine, minutu
po minute, ze to neni pravda. Jinak pujdete sedet.

Mozna se nekdy neceho takoveho dozijeme, ale zatim to tak nefunguje.
Ja na policii aby vam dokazala ze soubor AB001.exe AB002.exe ....
pouzivate v rozporu se zakonem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz