A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 21 21:29:56 CET 2008

Zbezne som poguglil na hesla "field emission cathode" a "lighting", a vyzera to, ze sa na tuto temu teraz dost frci na uhlikove nanorurky. V podstate sa vezmu silonky, namotaju sa na wolframove vlakno, a spalia sa... ;-)

Zvysok je uz znamy z klasickej obrazovky a z magickeho oka (nostalgia, nostalgia ;-) ) Neviem teda ako to presne s tou ucinnostou je, ale nevidim ziadny zasadnejsi problem z toho urobit komercne predavany produkt.

wek