OT: kontrola SW

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 21 21:23:38 CET 2008

Ok, zjevně je to případ od případu jiný. Pro mě jsou vitální zdrojáky,
modely a schémata který by se ještě někdy daly prodat nebo ze kterých
by se dalo vyjít při budoucích projektech. Když se to kriticky probere
tak toho není zas tak moc. Samozřejmě kategorie "nostalgie" je mnohem
objemnější :-)

Aleš Procháska