OT: kontrola SW

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Listopad 21 21:09:10 CET 2008

To mi připomělo, když je ten pátek. Nějak jsem nedávno v tv zaslech, že od 01.01.2009 budou muset mít novostavby atd. (nehledě na přítomnost vody v kohoutku) povinně hasicí přístroj i s certifikovaným kontrolorem. Možná jsem se jen trochu přeslech, ale kam v případě skrytého nárůstání daní, či před případným extrémismem se ukrýt nebo zdrhnout ;-)?
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 21, 2008 8:45 PM
Subject: Re: OT: kontrola SW

Proc? Kdybych nekdy musel zdrhat - treba pred komunistama - tak se mi
vetsina meho majetku s rezervou vejde na gigovou flash. Samozrejme
mluvim o skutecne "vitalnich" vecech, ne treba o archivu mailu,
fotkach z dovolene, 20 let rozepsane sci-fi povidce a podobnych
uzitecnych vecech ke kterym se realne uz v zivote nedostanu :-)

Jinek tech par mega muze byt diference od posledniho ulozeni fyzickych
nosicu na duveryhodne misto :-))).

Ales Prochaska