OT: kontrola SW

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 21 18:26:57 CET 2008

Neni vubec zadny problem sva data (aspon kriticky dulezitych par mega)
archivovat kdekoliv na svete a archiv prakticky online aktualizovat.
Pri trose snahy se to da zajistit i zdarma a ve state kam bud prsty
ceske policie nedosahnou (nejaky ten danovy a pravni raj) nebo kde by
pripadnou ceskou policejni zvuli napred proklepnul mistni soud
(Svycarsko, USA). Takze kdo prijde o vitalni data pri policejni razii,
at uz provedene s dobrym nebo zlym umyslem, je tunta a patri mu to.

Ales Prochaska