OT: kontrola SW

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 21 17:30:13 CET 2008

Spominanemu znamemu znameho vraj normalne slusne zavolal jeden pan z policie, aby sa dostavil vtedy a vtedy na to a to miestne oddelenie policie aj so svojimi pocitacmi ktore ma v evidencii (ako zivnostnik zaoberajuci sa niecim nepocitacovo neelektronickym mal presne 1 ks). To bolo prave v tom obdobi pred 2-3 rokmi. Pochybujem ze by ho niekto udaval alebo nieco take, skor robili plosnu akciu na drobnych zivnostnikov v danom okrese alebo take nieco.

Netusim, co by mu hrozilo ci nehrozilo keby tam neprisiel, IANAL.

wek