OT: kontrola SW

Vladimir Franek franek@skip.cz
Pátek Listopad 21 16:49:49 CET 2008

Zdravim,
kdysi jsem tuto zalezitost diskutoval s pravnikem a jeho
nazor byl, ze v ceskem pravnim systemu Vam zalujici strana
musi prokazat, ze ty licence nevlastnite.
Vyuzivaji takove klicky, ze na Vas uhodi at dolozite a obcan
misto aby rekl ne, vy me prokazte, se prizna, ze licence nema.
Neberte to jako navod, je to jen nazor jednoho pravnika.
                              Vladimir