Klavesnice

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Listopad 21 14:55:38 CET 2008

nebo proste u takovych "spinacu" zalezi ne vice okolnostech, ruseni, vlhkost, statika, den v tydnu atd... :-).
proste jak to "neklape", je to jen "jako" spinac.
nekolikrat u nas probehla akce zlevnovani foliovejch klavesnic, ale zakaznici pokazde odmitli
klavesnici "bez zabek" i pres nabidku snizeni konecne ceny vyrobku.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Smrz
Sent: Friday, November 21, 2008 2:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Klavesnice

Notebook HP mam take (trochu jiny model) a tam se mi jevi citlivost uplne akorat, spis mensi. Rozhodne se mi nestava, ze by se to aktivovalo jen pri priblizeni. U vaseho typu to asi nenastavili uplne nejlepe Pro usetreni nervu lze v HP Control Center (ci jak se to jmenuje) definovat funkce tlacitek a tam to zmenit na neco neskodneho.

J.S.