OT: kontrola SW

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pátek Listopad 21 12:00:49 CET 2008

Zajímala by mě jejich reakce, kdyby se do počítače nedostali jejich
vlastní vinou. Prostě by nastala varianta, na kterou nejsou připraveni.
Před lety jsem provozoval komerční soft na QNX.

Taky by mohlo být veselé, kdybych nejdřív chtěl jejich media k
prascanování na viry a trojany a pak bych jim to vrátil s tím, že můj
testovací software tam našel potenciálně nebezpečné soubory.

Ale věřím, že na linux jsou určitě připraveni. Hodně firem má linuxové
servery s placeným softwarem. Ten linux tam není kvůli finančním
úsporám, ale jako pojistka před problémy, které nastanou příchodem MS
produktů do firmy.

Pavel Krafčík