lcd + vga + pc +"malej" ??

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 20 23:06:54 CET 2008

Něco takovýho by měl vyrábět Asus, je to nějaká odnož Eee, ale není to
notebook, prostě LCD a uvnitř PC. Na druhou stranu to pravděpodobně nebude
mít vyvedený COM (USB určitě jo) a cena bude opět kolem 10.000Kč, ale tady
půjde těžko srazit cenu dolů, když samotný LCD bez dotyku stojí okolo 3500Kč
a výš a samotný "nano" PC okolo 5.000Kč.

PS: Možná to ještě není na trhu, informace jsem o tom zahlídl někde na
www.cdr.cz.