Klavesnice

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 20 22:58:20 CET 2008

> No tak zase ja mam touchscreeny docela rad. Mam tu nakoupene i barevne
> graficke displeje 1/4 VGA s touchscreenem, presne takove, jake jsou v
> tom grafickem demokitu od Microchipu :-)))

No ved pisem, ze je to dobre len na VELMI obmedzene aplikacie :-P

> No ono je to proste takove specificke. Nemuzes na tom zase az tak moc
> rychle "mackat" jako na normalni klavesnici. Dlouhatanske drzeni take
> neni uplne idealni.

Aha, takze sa defacto neda urobit viac funkcii na dvojklik alebo na rozoznanie dlheho-kratkeho stlacenia...?
Ozaj, a ako je to s kombinaciami tlacitok (t.j. shiftom apod.)? Matne si spominam na nieco ako viac kanalov...?

> Nemuzes mit ta tlacitka take nejak extra mala a
> extra blizko sebe, protoze kazdy ma jine prsty...

Jasne. S nejakymi kovovymi predmetmi (ramcek) alebo zdrojmi rusenia v blizkosti (napr. komutatorovy motorcek, alebo trebars to LCDcko) si to nahodou neskusal, co to spravi?

> Poradna klavesnice
> bude vzdy poradna klavesnice, to je jasne. Na druhou stranu se s tim
> daji delat ruzne slidery a dalsi hovadiny.

Ano, toto by tiez mohlo mat urcite specificke uplatnenie, viem si to predstavit napr. na nejake obcasne nastavovanie nejakych hodnot na nejakom priemyselnom stroji, kde je vodo- ci olejo-tesnost silne plus, a mackanie nejakeho "+" a "-" membranovej klavesnice 100x aby si nieco nastavil je ozaj silne neprakticke...

> Nastavuje se tam vic
> parametru. Jeste jsem se nedostal k tomu, abych si to prepsal do CCS
> C. Mam to tu v krabici uz asi pul roku nebo mozna i dele :-)

To chapem ( :-) aj :-( )
Dakujem ze si sa podelil o skusenosti.

wek, pocitacovy ignorant