Klavesnice

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 20 21:14:23 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 20.11.2008 od Jan Waclawek:

> Neskusal som osobne zatial nic podobne, ale bude to nie nepodobne
> touchscreenom, ktore su fakt vopruz, pre vyrobcu aj v konecnom
> dosledku aj pre uzivatela. To je tiez taka vec, kde vsetci
> vyrobcovia velkohubo proklamuju absolutnu pouzitelnost vo vsetkych
> moznych aplikaciach, ale ked pride na lamanie chleba, tak je to
> vhodne len pre velmi obmedzene aplikacie (napr. pre serioznu pracu
> so stylusom ako na PDA, alebo na tie moderne iphonovite p****iny kde
> tym permanentne pohyblivym rozhranim uzivatela priamo nutis aby
> robil "ludsku kalibraciu" apod.).

No tak zase ja mam touchscreeny docela rad. Mam tu nakoupene i barevne
graficke displeje 1/4 VGA s touchscreenem, presne takove, jake jsou v
tom grafickem demokitu od Microchipu :-)))

> Ak si sa s tym uz hral, nenacrtol by si tie muchy, trebars v bodoch,
> prosim? (jeden bod uz vieme - treba sa pohrat s nastavenim kvoli
> citlivosti apod.)

No ono je to proste takove specificke. Nemuzes na tom zase az tak moc
rychle "mackat" jako na normalni klavesnici. Dlouhatanske drzeni take
neni uplne idealni. Nemuzes mit ta tlacitka take nejak extra mala a
extra blizko sebe, protoze kazdy ma jine prsty... Poradna klavesnice
bude vzdy poradna klavesnice, to je jasne. Na druhou stranu se s tim
daji delat ruzne slidery a dalsi hovadiny. Nastavuje se tam vic
parametru. Jeste jsem se nedostal k tomu, abych si to prepsal do CCS
C. Mam to tu v krabici uz asi pul roku nebo mozna i dele :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz