Klavesnice

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 20 21:18:15 CET 2008

> Vsechno ma sve mouchy :-))) Ty mouchy jsou ruzne popsane. Ale je to
> docela zajimava technologie, ktera se muze hodit. Delaji to i dalsi
> firmy.

Je zaujimave, ze teraz s tym vyrukovali naraz tri firmy z tych druholiniovych vyrobcov mcu, ktori potrebuju nahanat relativne malych zakaznikov - okrem Microchipu aj Atmel a SiLabs. A prezentuje sa to ako neviemaka novinka, pritom trebars ten Quantum, ci ako sa vola to co zhltol Atmel, to ponukaju uz najmenej zo 5 rokov; len jednoducho nemali prave tu zakaznicku bazu ako maju hentito.

Inak je to samozrejme velmi zaujimave, ale neviem presne na co okrem roznych hraciek by sa to mohlo hodit - v drvivej vacsine skutocnych aplikacii ludia chcu, aby tlacitka klikali (mechanicky). Ledazeby sa tam to klikanie dorobilo "umelo" - teraz nemyslim na pipnutie, to musi byt ozaj mechanicky - tak ako sa to robi v membranovych klavesniciach (co je napokon asi 100% dnesnych PC klavesnic).

wek