[OT] Digitalni podpis pdf?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Listopad 20 20:04:05 CET 2008

"ted"(dnes) prislo manzelce(dela ucto zivnostnikum) ze musi ZNOVA po
roce zadat o novej certifikat ...
zase zneplatnovat, generovat klice, posilat zadost atd... kazdej rok
chvile
bezmoci kdyz s tim chce odeme pomoc a ja jako technik nadavam kterej
de... ten postup
vymyslel ... el. podpis v CR neni PRO LIDI !!!  jako by nestacilo zase
zaplatit...
a to me UKLIDNEJ, "udelejte to jako pred rokem" grrrrrr ......
behem roku me treba upozornili, ze vzhledem k tomu ze si pravidelne
stahuju
aktualizace woken, nebude mi certifikat ted fungovat a zase odkaz na
nejakou
dalsi autoritu atd, atd ...
mam jich plny zuby ...
a od noveho roku bude prej pro pravnicke osoby el.podpis povinnej ...
k certu s takovou "sluzbou" ...:-(
jinak uz jsme ji vyhrozoval, ze zacneme s takovejma spekama jezdit
za expertem do usti(PZ), ktereho znam z konfery, ze radeji zaplatim
sluzbu navic, ale bude klid :-).
ufff ...
psal jsem ten mejl uz dneska trikrat, ale pokazdy smazal, dojel jsem
domu a manzelka, ze
budem delat el. podpisssss .... to uz neslo vydrzet.
tomik.