RE: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Čtvrtek Listopad 20 16:55:01 CET 2008

Samsunga 32" 6ove rady jsem poridil asi pred 3 tydny. S obrazem, funkcemi, vzhledem a ergonomii DO jsem spokojen. Velmi zalezi na zdroji signalu, ale to je na velkou diskusi - viz jine vlakno o DVB-T. Jedinou vadou na krase bylo spatne zobrazovani ceskych znaku v EPG - flesnuti fw v servisu to spravilo. Uznavam, ze HD rozliseni pro soucasne vysilani není prinosem, ale fotky na tom vypadaji velmi dobre.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of M. Marusak
Sent: Wednesday, November 19, 2008 10:56 PM
To: HW-news
Subject: OT: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Definitivně odešla naše "klasická" TV a tak stojím před rozhodnutím
vybrat a koupit novou. Kupovat dnes CRT asi nemá cenu a tak uvažuji o
koupi 32" (81 cm) LCD. Jenže dost dobře nevím, podle čeho se rozhodovat.
a co je tím hlavním kritériem dobré volby.
TV by měla sloužit ke sledování TV (zdoj signálu bude dig. satelit) a
sem tam pro nějaké DVD, nejspíš přehrávané z PC. Nejsme extra zažraní
diváci, se zdrojem signálu ve Full HD prakticky nepočítám. Vzhledem k
jiným prioritám při rozdělování zdrojů bych radši něco na levnějším
konci cenového spektra, ale nikoliv levné za každou cenu.
Po prostudování diskuzí a fór a nabídek mám následující tipy:

Samsung LE32A455 - rozšířené mínění o dobré kvalitě LCD panelů
Sharp LC-32D44E Aquos - nejkratší odezva 6 ms, 3 roky záruka
Sony KDL32L4000K Bravia - nejvyšší jas a kontrast z uvedených: 500 / 15000:1

Máte někdo nějaké praktické poznatky s uvedenými, rady, co je zásadní
při výběru, tipy, zkušenosti s poruchovostí a pod.?

Děkuji
Martin Marušák

<http://www.obchodni-dum.cz/detail.phtml/53748/>