[OT] Digitalni podpis pdf?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 20 13:52:31 CET 2008

Tohle nechapu. CP je 100% vlastnena statem - neni treba nic budovat a
ani nikoho dalsiho prijimat. Pobocek mame suverene nejvic po cele CR.

Staci tedy jen jedine - dojdete si za svym poslancem a senatorem at
prosazuje to, aby poplatky za provoz CA je hrazen CP ze statniho
rozpoctu. Stat CP diktuje velmi prisne co smi a co ne (ucetne) tak by to
nemel byt problem. Takze zde neplacte a neco pro to udelejte pokud vam
to prijde jako dobry napad.

Osobne jsem presvedcen, ze stat se tise brani el. podpisum - mohlo by
totiz nekoho napadnout, ze by mohlo jit tak i volit a to by mohlo
nektere pol. strany silne poskodit - pokud by byla volebni ucast treba 80%.

Radek Vicek