[OT] Digitalni podpis pdf?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 20 13:33:50 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 20.11.2008 od Pavel Novotny:

> Libi se mi jak se u nas hazi desitkami milionu, jak kazda kravovina
> vyjde na neskutecne prachy, mozna proto mame nejdrazsi km dalnice na
> svete, mame nejvice policistu na pocet obyvatel, nejvice soudcu a
> lekaru, presto pres vsechno policajta na ulici nevidite, prav se
> nedovolate a jak funguje zdravotnictvi jsme pred hodinou zazil na
> vlastní kuzi, hruza.

Co ma za souvislost cena dalnice se soukromou komercni spolecnosti
poskytujici certifikacni sluzby, ktera si svuj provoz plati ze sveho
zisku?

> Pokud by stat zridil narodni CA,

tak bys zrovna ty byl prvni, kdo by si tu stezoval, ze takove CA
neduverujes, protoze jsou vsichni zkorumpovani.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz