OT: jak

robo robo35@zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 20 12:17:14 CET 2008

a co tak monitor s tunerom (sic len DVBT)
http://www.samsung.com/sk/consumer/detail/features.do?group=computersperipherals&type=monitors&subtype=lcdwithtvtuner&model_cd=LS26TDDSUV/EN
a su aj monitory, ktore maju viac vstupov, okrem odkazu napriklad HP
LP2475w, staci pohladat

mna by skor zaujimalo, aky obraz by poskytla LCD telka po pripojeni na PC

robo

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 20, 2008 10:49 AM
Subject: Re: OT: jak

Kupovat monitor místo televize je dost nevýhodný, už proto že poměr
cena/úhlopříčka je skoro dvojnásobný (prostě televize se stejnou
úhlopříčkou začíná na nižší ceně než monitor, parametry neporovnávám,
to by bylo na dlouho), další věc je, že televize už má vestavěný tuner
a i kdybych ho nevyužil, televize má třeba 3x HDMI, zatímco PC monitor
tak jeden a znamená to zase vyšší cenu...

Pavel Kadečka.