Hroty k mikropajce ERS50

Čtvrtek Listopad 20 08:46:39 CET 2008

Pokud nebude zkrat v topném tělísku (ukroucená šňůra uvolněná z příchytky),
může být blbá některá dioda. Mě se sice stalo že letovačka topila jen na
jednu půlvlnu, ale třeba se dioda přehřátím zkratovala. Ty diody jsou tam
fakt dost namáhané, dával jsem tam P600B a je klid.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 20, 2008 7:45 AM
Subject: Re: Hroty k mikropajce ERS50

Zdravím,
  když už jsme u ERS50 - tento víkend se mi rozbila. Z ničeho nic při pájení
vychladla a zjistil jsem, že je spálená pojistka. Nová se tam ani neohřeje
a hned se zase spálí. Je to ale jen mírný nadproud - drátek není napařen na
sklo, jen je přerušen v prostředku a ty konce mají kuličky. Ještě jsem nebyl
vevnitř. Je tam něco, co tuto závadu typicky způsobuje a na co bych se měl
soustředit ? Je to ještě ten starší typ s jednobarevnou (zelenou) LED.
  S pozdravem Pavel Troller