RE: OT: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Listopad 20 07:02:40 CET 2008

Ja teda nedavno koupil nasim nejakou ECG z Alzy v akci, asi za 8 s dani a
... No jde to, co chytaji digital z nemecka tak bych rekl subjektivne docela
hezke obrazky, analog prirozene hnus ale snad se TV dozije digitalizace I u
nas ;-) Co me trosku zarazi, je nemoznost doladeni proporci obrazu, format
si to prepina jak chce a vetsinou blbe (v analogu, DVB jde asi OK), ten
analog tuner je tam asi takovy jen dobastleny, I ladeni ma nejak
nekonzistentni polozku v menu.
Sam si ale zatim taky neumim vybrat, potrebuju neco pres metr, abych si
trosku polepsil proti CRT a to je furt drahe. Pokukuju ted po plazmach,
ktere jsou uz pomalu ve skatulce vyprodej a topime stejne elektrikou :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Thursday, November 20, 2008 12:18 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Souhlas. Ja taky vsechny LCD co jsem zatim potkal povazuju za "peklo". Barvy
jak namalovany obrazek s co nejmensim pocet pouzitych tuzek :-), obraz ostry
jen pokud stoji (umele ostry) a jakmile se cokoliv pohne
zasadne se
zmeni ostrost obrazu (i kdyz se to pohne velmi pomalu, nemyslim letici mic).
Cerna neexistuje, je jen sediva. K tomu se pridaji kostky z mpeg2 v kazdem
vysilani DVB-T diky nizkemu
dat.toku
a jen kroutim hlavou.

Hlavne mi vadi to podani barev a "oslnovani" v seru diky silnemu podsviceni
a neschopnosti udelat cernou.

Plasmy uz sly dost dolu, nebylo by to lepsi reseni ? Zatim jsem videl jen
nejake na krame,
v obyvak bohuzel nic.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal