OT Re: efektivni algoritmus na prepocet TEXTU do PDU formatu

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Čtvrtek Listopad 20 05:14:52 CET 2008

SMS v PDU dlouhá 80GB, to by se odesílatel prohnul. A už vůbec bych to
nechtěl číst.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Tomáš Vymětal" <vymetalt@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 19, 2008 5:41 PM
Subject: Re: efektivni algoritmus na prepocet TEXTU do PDU formatu

Podobný problém jsem řešil kdysi dávno a po nervech s win aplikacemi
jsem sosnul neznámou linux distribuci, napálil na rw, rebootnul a jako
tux dodnes neznalý po chvíli guglení zjistil, že diskdruid "dd" je to co
potřebuji. Jen se nesmí přehodit názvy zařízení. Tehdy šlo o přenesení
softwarově poškozené partice na nový disk kvůli pokusu o opravu. Pomocí
DD jsem přesunul celý disk (tuším 80GB) na nový větší, přičemž zbytek
kapacity šlo logicky libovolně využít.

T.V.