Re: OT: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Listopad 20 00:17:56 CET 2008

Souhlas. Ja taky vsechny LCD co jsem zatim potkal povazuju za "peklo".
Barvy jak namalovany obrazek s co nejmensim pocet pouzitych tuzek :-),
obraz ostry jen pokud stoji (umele ostry) a jakmile se cokoliv pohne
zasadne se
zmeni ostrost obrazu (i kdyz se to pohne velmi pomalu, nemyslim letici mic).
Cerna neexistuje, je jen sediva.
K tomu se pridaji kostky z mpeg2 v kazdem vysilani DVB-T diky nizkemu
dat.toku
a jen kroutim hlavou.

Hlavne mi vadi to podani barev a "oslnovani" v seru diky silnemu podsviceni
a neschopnosti udelat cernou.

Plasmy uz sly dost dolu, nebylo by to lepsi reseni ? Zatim jsem videl jen
nejake na krame,
v obyvak bohuzel nic.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal