RE: OT: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 19 23:58:58 CET 2008

Viděl jsem Sony Bravia 42", normální antenní signál bylo třeba sledovat
minimálně ze tří metrů, aby to vypadalo normálně, jinak se na to nedalo
koukat. Ale docela mě nadchlo množství vstupů - anténní analog, DVB-T, DVB-C
(včetně možnosti kryptovací karty), D-SUB, HDMI 2x (z toho jedno s možností
použít analog audio), SCART 2x a ještě snad další možnosti.
Asi nejlepší by bylo zajít do obchodu a tyto modely porovnat, v něčem větším
by je mohli mít všechny...