RE: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Martin Patka hwmp@semily.net
Středa Listopad 19 23:48:39 CET 2008

Zdravim,

> Máte někdo nějaké praktické poznatky s uvedenými, rady, co je
> zásadní při výběru, tipy, zkušenosti s poruchovostí a pod.?

domnivam se, ze konkretni typ Vam tu zrejme nikdo neporadi - kazdy
ma jine predstavy.

Ja jsem kupoval TV tak, ze jsem objezdil vice obchodu, kde je predvadeli
s realnym obrazem a i s moznosti porovnavat s jinymi modely, a stejne
bych dnes volil jinak, nez pred tim pulrokem.

V jasnych pasazich ta TV, co jsem si nakonec vybral, mela obraz
jak vino, ale v okamziku, kdy mela zobrazovat "nocni" ci jinak tmave
sceny, tak vetsi cerna plocha neni cerna, ale s tmavo-zelenymi
fleky.... Na prirodopisne filmy, komedie, rodinne filmy apod je
idealni, ale treba u sci-fi nebo u akcnich filmu to chvilemi
dost vadi.....

Takze pokud muzu ja neco doporucit, tak si k vyberu vemte
sve DVD s nejakym "ponurym" filmem a jdete nejlepe tam, kde maji
predvadeci mistnost - ono i presvicene prostory prodejen silne
zkresluji tu cernou.

Jinak na tom Vasem DVD by meli byt i nejake vybuchy, nektere televize,
co jsem videl, vykreslovali "hranaty" ohen.....

A co se tyce tuneru, tak ja jsem v te dobe preferoval aby mela
jak analog, tak digital, ale pri stavu digitalizace v nasich koncinach
si tu stejne vsichni kupuji satelity s kartou, takze je lepsi nez na
pocet a typ tuneru koukat spise na to, aby ta TV mela vice HDMI vstupu.
Ta moje ma jen jeden a to je opravdu malo - dneska bych za
idealni povazoval tak 3.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz