Svetlo z LED - jak napajet 12 Cree Q5

Pavel Krafčík krafcik@moser-glass.com
Úterý Listopad 18 13:03:01 CET 2008

Myslel jsem to tak, že napětí na odporu je zlomek napájecího napětí a
malé změny Uf diod se projeví relativně velkou změnou napětí na odporu.
Jestli si dobře pamatuji, to napětí na R vyšlo něco kolem 1V. Pak bude
mít každá desetina voltu velký vliv na výsledný proud.

Není mi známá závislost Uf na t, nebo na I u těchto LED, takže je má
úvaha možná zcestná a možná ani nezáleží na stabilitě a +-20% není žádná
míra.

Pavel Krafčík