efektivni algoritmus na prepocet TEXTU do PDU formatu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Listopad 19 18:24:38 CET 2008

http://www.keil.com/support/man/docs/a51/a51_st_set.htm

$ je "aktualna adresa v programovej pamati", takze tymto sa symbolu LOOP nastavi aktualna adresa.
Tak ako je to tam pouzite (t.j. aby sa dal symbol LOOP pouzit viackrat) je to taka berlicka pre tych, co nemaju dostatok fantazie na vytvaranie dalsich a dalsich symbolov (navesti).

Ja tiez nemam fantaziu a kedze nerad pouzivam rozne berlicky zavisle na konkretnom asembleri(*), pouzivam toto:

Wait:
   [nejaky kod]
WaitX1:
   [nejaky kod]
WaitX2:
   [nejaky kod]
WaitX3:
   [nejaky kod]
WaitX4:
   [nejaky kod]
WaitX5:
   [nejaky kod]
    ret

wek

(*) kvoli tomuto nerad pouzivam makra, aj ked to niekedy nie je zla vec