bitova kopie disku

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Listopad 19 17:45:26 CET 2008

CD se systemem (zrejme linux) a aplikaci pro kopirovani disku mam, jenze ta neumi kopirovat do souboru. Umi jen disk na disk.
Zda se, ze by mohl fungovat program HDclone. Ten zase ve free nepodporuje kopii do souboru a strsi verzi nemohu nikde najit.

Jinak jsem se dopatral souboroveho systemu na 6 ze 7 oddilu. Je tam zrejme TFAT32.

Petr