efektivni algoritmus na prepocet TEXTU do PDU formatu

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Středa Listopad 19 17:41:03 CET 2008

Podobný problém jsem řešil kdysi dávno a po nervech s win aplikacemi
jsem sosnul neznámou linux distribuci, napálil na rw, rebootnul a jako
tux dodnes neznalý po chvíli guglení zjistil, že diskdruid "dd" je to co
potřebuji. Jen se nesmí přehodit názvy zařízení. Tehdy šlo o přenesení
softwarově poškozené partice na nový disk kvůli pokusu o opravu. Pomocí
DD jsem přesunul celý disk (tuším 80GB) na nový větší, přičemž zbytek
kapacity šlo logicky libovolně využít.

T.V.