bitova kopie disku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 19 17:22:53 CET 2008

Před časem jsem narazil na nějaký boot CD s linuxovou distribucí, který
primárně slouží ke kopírování disků. Bohužel netuším, jestli to umělo
vytvářet i obrazy. Nebo bude třeba zainvestovat a zvolit nějaký placený
software jako Ghost, Drive Image, True Image a podobně. Případně zkusit
najít někoho, kdo si ho koupil a zkopírovat to u něho. Občas se taky nějaký
klonovací software nacházel v plné verze přibalený k nějakýmu časopisu.