OT: bitova kopie disku

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Listopad 19 17:15:40 CET 2008

Zdravim!
Řesim problem, jak zazalohovat kompletni HDD s "nestandardnim" file systémem. Jedna se o 2,5" HDD z navigace. Nasel jsme několik aplikaci pro vytvoreni kopie disku na jiny disk (kopie sectoru), ale nemohu najit zadny free SW pro kopirovani obsahu HDD do souboru (image).
Kapacita HDD je 40GB, ale využitého mista je tam hadam mnohem méně. Jenze bez znalosti souborového systemu musim kopirovat vse.
Zkousel jsem cvicne program pro kopirovani HDD na HDD Easeus Disk Copy 2.0. Ten vidi na disku jednotlive logicke oddily ale neurci jejich souborovy systém. Vlastní kopirovani jsem nespustil, protože volny HDD odpovidajici kapacity nemam. Místo pro zalohu na jinem vetsim disku ale nejdu bez problemu.
Neznáte prosim nejake reseni jak zalohu provest?

Petr